Noen ganger er det…

Posted: juni 30, 2012 in Kampdag
Tags: , ,

… ikke så all right.

Som når man etter 5 strake seire taper hjemme mot Tangmoen, et lag under nedrykksstreken.
Og det er siste kamp før sommerferien, og man gjerne skulle tatt med seg en godfølelse inn i sommerkvelden.

Stemninga slettes ikke på topp etter 0-1-tap mot Tangmoen.

Etter kampen ventet 30-årsfeiring for Tynset-veteran Christian Eidsvåg og jeg regner med humøret til gutta kommer tilbake utover kvelden. For trenerens del ser det ikke ut til å være helt på plass riktig ennå om jeg skal dømme etter mmsen jeg akkurat fikk:

Ole og søskenbarn Simen på vei til 30-årslag. Kjempestemning i baksetet.

For min del kom det i alle fall tilbake etter en fantastisk andreomgang av RBK.
Noen ganger (som for eksempel når Rosenborg vinner 4-1) er det faktisk helt all right.

Trenerens kommentar (på sms denne gangen):
Fryktelig skuffende. Virket som vi ikke var på nett allerede på oppvarmingen, og selv om vi får et særdeles tvilsomt annullert mål tidlig, kan vi kun skylde oss selv.

De skapte to målsjanser på 90 min, men vi skapte lite selv. Dårligste vi har prestert siden vi startet for snart to år siden. Ærlig sak: Vi var ganske enkelt ikke på hugget.  Og da fortjener vi ikke bedre.

Nå må vi bruke sommeren veldig godt. Veldig godt.

Olekå

Kommentarer
  1. EmilWH sier:

    Takk for kampen !
    Lykke t videre i 3div..

  2. Niils sier:

    Meget skuffende av Tynset-spillerne å ikke takke for kampen engang!! Dere er faen ikke stjerner fordi dere er på 3 plass i 3 div! Tangmoen stilte med 13 mann og resten var på sommerferie. Likevel ønsker vi dere lykke til videre i 3 div og håper dere får en god sesong!!

    • Hei! Tror neppe det er mange spillere som føler seg som stjerner i tredjedivisjon, heller ikke på Tynset. Det handlet nok om at de var veldig, veldig skuffet. Men om det stemmer at noen ikke takket for kampen så er det selvsagt for dårlig!

      Grattis med 3 poeng!

  3. Spirea sier:

    Hei, leste nettopp om bloggen din på Kamille sin nettside – og jeg måtte bare inn og sjekke. Jeg digger alle som er motvekten til rosabloggerne og …bl.a fotballfruen 😉 ikke for å være slem, men jeg syns mye er en smule overfladisk. Fotball har jeg ikke greie på(mannen min derimot har full kontroll), men jeg måtte bare innom for å si takk for at du har en blogg som handler om livet, sånn det er. Ikke bare fasade og stæsj. Digger det. Stå på 🙂 klem

  4. Sirii sier:

    Toppers blogg! digger den! 🙂 Du er vel sånn som 90% av folkets kvinner i Norge er.. den siste 10% må være sånn som den andre kjente fotballfruen.. Takk for at du er du!!!!

    En ting jeg kan si som konstruktiv kritikk er.. Kanksje du burde ha skiftet design på bloggen din. Første jeg tenkte da jeg klikket meg inn var, «dette er vel ikke hennes blogg..?» Designet har ikke noe wow over seg og burde kanskje vært mer tiltrekkende å se på.. den er litt guttete. Ser ut som om det er mannen din sin blogg.. Jeg skjønner at du ikke vil ha en typisk rosa-blogg.. Men designet er kjedelig.

    Stå på videre!

    Klem fra meg

    • Hei Sirii og takk for tilbakemelding:)! Jeg liker designet mitt, men det er helt greit at andre ikke gjør det altså! Er nok litt guttete av meg;).

      I tillegg er det jo en wordpressmal. Jeg tjener ingen penger på bloggen min, hadde jeg gjort det så kanskje jeg hadde investert litt i sprekere design:)

      Anna

  5. W sier:

    Hei på deg

    Så glad jeg ble for å ha funnet bloggen din:) En skikkelig motvekt til Fotballfruen og andre rosablogger:) En ærlig, flott og morsom blogg som viser at det er sånn hverdagen for de aller aller fleste er;) ikke sånn som denne andre fotballfruen som jeg helt klart mener BARE driver med impression management. Det er dette de fleste ønsker å lese om:)) Kommer innom igjen en annen dag jeg:)

    Ha en solrikdag
    WL

Legg igjen en kommentar

