I vinden

Posted: juni 29, 2012 in Hverdagsliv

Det er mulig jeg ikke er helt objektiv, men jeg mener selv jeg er et ganske godt «catch».

I kveld hadde jeg og Ole nemlig noen utrolig sjeldne timer alene sammen, og hva gjør vi?

Jo da, vi drar og ser Strindheim-KIL/Hemne på Myra.

Og det viktigste: Jeg synes det er topp.

Det var bare ett aber… Det blåste noe aldeles tullete.

Fångad av en stormvind med munnsår. Flatterende.

Og selve kampen var så som så. Jeg heier jo på KIL/Hemne i hjertet mitt, samtidig som det er viktig for Tynset at de avgir poeng. 2-2 var derfor helt ok. Spesielt siden Strindheim var klart best.

Men nok om kampen. Det skjedde langt viktigere ting på Myra i kveld.

Siden ingen av laga vant så måtte jeg ta ansvar. Og sannelig vant jeg ikke selveste hovedpremien på inngangsbilletten min.

Jeg, som aldri vinner en skit. Ikke vinlotteri, ikke mandelen i grøten, ikke i lotto.

Men i dag…

Jeg vant fruktkurva!! Takk til Strindheim her representert ved Bjørn, eller Store-Bjørn i følge han selv.

Og nå: Vin, reker og Mord og Mysterier.

En ganske så perfekt fredag.

God helg!

Kommentarer
  1. Jeg synes også du er et catch. 🙂 Det er jeg også. Men siden du er opptatt, så bare tipser jeg herved andre om min…eh..catchiness.

  2. renate sier:

    Hei! Dette var en morsom blogg( enda jeg hater fotball, kanskje å ta litt i men det er ikke favoritsporten min) Kjenner meg igjen i sinnsyk i øyeblikket TANGATRUSE, verste dritten jeg har vært borti men ler jeg har fremdeles den ene jeg kjøpte for ja hm en del år siden.hehe. KLem fra renate.

  3. jorunn sier:

    Jeg vinner heller aldri. Men har mann og barn, så jeg er helt klart OGSÅ et catch :DDD

    Keep up the good woik 😉

  4. Elisabeth sier:

    Jeg synes du er suverent herlig, selvom det er forblåst å fotballbanen, hvit i syden eller når du ramser opp alle ekle ting jeg også gremmes over her hjemme 🙂

    God sommer 🙂

  5. Takk skal dere ha, blir glad av fine kommentarer:). Gode «catch» hele gjengen!

Legg igjen en kommentar

