Fiiinvær i Tråånhjææm

Publisert: juni 22, 2012 i Hverdagsliv, Kampdag

Hjelp!

Jeg nærmer meg slutten av den travleste arbeidsuka i året. For i morgen er det sankthansaften, og på Sverresborg betyr det svært arrangement med flere tusen publikummere, konserter og masse action.

Og jeg er ansvarlig for det hele.

Det gir meg antydning til pustebesvær når jeg begynner å lure på om det er noe viktig jeg har glemt til i morra, men det er heldigvis noen ting som kurerer stress dagen før dagen.

Dette er utsikten fra kontoret mitt, og takk og lov: Det er meldt finvær i morra også! Det senker pulsen.

I tillegg til værmeldinga hadde en time med disse jentene terapeutisk effekt:

Ingvild og Helga gjør dagen min litt bedre.

Og kveldens resultater på fotballfronten gjør også at jeg kan legge meg med et smil om munnen:

Først vant Tynset sin femte kamp på rad (hurra!). 2-0 over RBK3 på Lerkendal er solid, og 12-0 i målforskjell på de siste 3 kampene sier sitt. Tynset er i form.

Og så fulgte Tyskland opp med seier over stakkars Hellas, og siden Tyskland har  blitt mine favoritter i EM så langt er jo det ganske allright.

Så god natt alle sammen, og send meg gjerne noen gode tanker i morra!

kommentarer
  1. Marte sier:

    Masse lykke til! 🙂

  2. navigere sier:

    Nå er jeg så nære ved å røpe min identitet her altså. Fine Sverresborg! Og selv om det er evigheter siden jeg så Helga sist blir jeg fremdeles glad når jeg ser henne. Hilsen eks-Ringrev.

  3. Silje sier:

    Tittei. Likte bloggen din, og kommer plutselig tilbake!

Legg igjen en kommentar