Breddetrendsetter

Posted: juni 16, 2012 in Hverdagsliv, Kampdag
Tags: , , ,

Kremt…

Det er en ting jeg lurer på…

Kan det være slik at breddefotballfrua er i ferd med å bli en trendsetter?

Det er nemlig tegn i tiden som tyder på det.

Først reiser jeg på ferie til nydelige Karpathos.

Og vips, en uke senere, så ferierer hovedfrua på nettopp Karpathos.

Selv om vi valgte samme ferieøy er mine og hovedfruas feriebilder ørlitegrann forskjellige.

Tilfeldig? Neppe.

Og så legger jeg ut et blogginnlegg om at jeg skal gifte meg sommeren 2013.

Hva skjer?

En uke senere kommer nyheten om at Tone og Aksel skal gifte seg sommeren 2013.

Tone og Aksel, jeg har bare en ting å si: Hold dere unna 13. juli, det er vår dag. Vi valgte først!

Jeg spør igjen: Tilfeldig?

Og til slutt.

Dagbladet lager sak på fotballfruene i EM og vil gjerne ha en ekspertuttalelse.

Og hvem ringer de?

Jo. Undertegnede. Omtalt som «vår  norske fotballfrue, Anna Lian».

(Litt av den ironiske distansen gikk tapt på veien, så nå er jeg f.eks misunnelig på kona til Buffon. Men skitt au.)

Men alt dette gjør at jeg slettes tør ikke blogge om at jeg har hatt migrene i hele natt…

Syk! Ai, au, huff og æsj. Migrene er noe av det verste, men er ikke plaget mer enn et par ganger i året så skal ikke klage særlig mye.

…kan jo risikere at det blir trendy det og…

Ps: Tynset tar i mot Charlottenlund på Nytrømoen kl. 15.00 i dag. Går for 3-1-tips denne gangen.

God lørdag!

Kommentarer
  1. Anne sier:

    Hvis jeg skulle velge fra øverste trendsetter-hylle om hvem som skulle være MIN trendy selskapsdame til f.eks Karpathos, hadde det ivertfall blitt Breddefotballfrua!

  2. laila sier:

    Hysterisk morsomt!

  3. Lammelåret sier:

    Du må passe deg nå så det ikke blir skikkelig poppis å være bred!

  4. Pia sier:

    Ha ha, leste det i Dagbladet, skjønte ikke helt hvem denne Anna Lian var. Men nå kobla jeg det;)
    Jeg var jo på Karpathos lenge før fotballfrue, jeg gifta meg lenge før henne OG jeg begynte å blogge før henne (trur eg). Så jeg vil nok påta meg litt trendsetterære her jeg og;)

  5. Goony sier:

    Jeg regner med at også dere var på sponset ferie? Artig blogg du har…stor gjenkjennelsesfaktor for oss damer med vanlig job.

  6. Jorunn sier:

    Usannsynlig kul blogg som æ allerede (etter få minutta) har flirt mæ smålørvat av. Tenk å være så kreativ og morsom i tillegg til spot on? Nei, nu må æ bære avslutte før du bi innbilsk med å ønske fin søndag og fortsett sånn! :DDD

  7. Anita sier:

    I love this blog!! du er så bra!

  8. Rita sier:

    Rett og slett digger bloggen din :))

  9. Takk for godord, snille dere!

  10. Celine Engelstad sier:

    Denne bloggen er bare genial. Ler så jeg griner:)

Legg igjen en kommentar

