Oldboysduell i fjæra

Posted: juni 11, 2012 in Kampdag

Halv åtte i kveld spiller Tynset borte mot Ranheim 2 og jeg skal for en gangs skyld på kamp!

På papiret, eller rettere sagt tabellen, ser det ut som enkel match. Ranheim 2 har kun 7 poeng mot Tynset sine 17.

Men Ranheim har mulighet til å toppe laget med en del av sine Adecco-spillere, og siden det er sommerpause der er det ikke umulig vi får se et sterkt RIL-lag i ranheimsfjæra i kveld.

Det er heller ikke umulig, men ganske så sannsynlig, at Christer Basma, starter i forsvaret for Ranheim 2. Basma i oldboys-duell med Aakerøien kan bli underholdende for oss på tribunen.

Vanskelig å tippe resultat uten å ha sett laget til Ranheim, men jeg slenger ut et tips på 2-2.

Heia Tynset!

Kommentarer
  1. Elin sier:

    Hei på deg. Jeg kontaktet deg for en tid tilbake om hvordan jeg skulle gjøre det for ikke å motta varsel på epost når det er nye innlegg. Jeg har lyst til å følge deg uten det 🙂 Men så reiste jeg på ferie og har ikke vært hjemme før nå, og så finner ikke igjen der du evt. har svart.

    • Hei Elin! Jeg husker ikke hvilket innlegg det var du kommenterte på (prøvde å finne det igjen, men måtte gi opp), men det var ei dame som svarte der og forklarte deg hvordan du gjør det:). Hvis du bare ser på kommentarene rundt den tida du spurte så finner du nok svaret. Hvis ikke noen andre er greie og svarer her før den tid;)

Legg igjen en kommentar

