Rapport fra ferieland del 2

Posted: mai 31, 2012 in Hverdagsliv
Tags: ,

Ferien går sin gang.

Vi lærer ikke og blir like overrasket for hver dag over at det går an å bli solbrent på også disse kroppsdelene.

Ble ordentlig solbrent i går, men skitt au… Det går sikkert fint å bygge sandslott i baris i dag!

Ole på sin side er også overrasket over at han for første gang har klart å få fregner på absolutt alle kroppsdeler uten om én. Men nok om det.

Det jeg forøvrig ikke lar meg overraske over er Oles evne til å søle på absolutt alle plagg han har.

Og han har en forkjærlighet for lyse plagg den mannen…

Først var det sennepssaus på lysegrå shorts. Den klarte jeg på magisk vis å få av. Så appelsinjuice på samme shortsen, og nå: Ketchup på Tyskland-trøya han fikk i gave av meg før VM…

Ellers er det de små tingene som opptar oss i feriemodus. Å få gått på do til riktig tidspunkt, reglene i vri åtter og om vi har kommet til episode 4 eller 5 i andresesongen av six feet under.

Og vår daglige diskusjon: Er det bare i mitt syke hode at denne klippen ser ut som en fallos?

Ok, det vises ikke så godt på dette bildet, men tro meg, det er ikke mulig å ikke se det samme som meg.

Men hvis vi ser bort fra 24 myggstikk per natt så kan jeg bare gjenta:

Paradis!

Kommentarer
  1. karna sier:

    Akkurat sånn som ferie skal være, kos dere videre.
    Med eller mindre rødfarge ,-),-)

  2. Snuffeldyret sier:

    I mitt tydeligvis like syke hode, jepp, det er en kjempe fallos! God ferie!

  3. Lise sier:

    Fantastisk morsom blogg! Kos dere videre på ferie!!!!

Legg igjen en kommentar

