Rapport fra ferieland

Posted: mai 28, 2012 in Hverdagsliv, Kampdag

En ørliten rapport fra ferieland dag 2 følger her:

Elendig nett, så kort oppsummert: I paradis. Perfekt vær. Kaldt øl. Fint rom. Solbrent.
Og Ole er overraskende redd for alle slags insekter.

I det ene øyeblikket: Kul i sola…

I det neste…: Alarm! Killer wasps!!!

Ole var heller ikke overbegeistret over denne krabaten:

Lille Petter edderkopp, sang Alida etter møtet med denne kameraten. Lille? Er vel ikke helt enige der…

Jeg sliter også med mitt. Gikk på en real smell allerede første dagen og har måtte ikledd meg Oles T-skjorte i hele dag…

AU!! Og mamma, jeg smurte meg med faktor 30, det er helt sant!

Men bortsett fra insekter og en lett forbrenning så klarer jeg ikke komme unna at vi har det fantastisk, så til slutt:

Utsikt fra verandaen vår:)

Det blir ikke stort bedre enn dette…

PS: Det føles fjernt, men det er faktisk kampdag i dag. Tynset møter Frøya borte. Flatgård er tilbake og jeg prøver meg på et tips på borteseier, f.eks 1-2.

Heia Tynset og heia syden!

Kommentarer
  1. Anne sier:

    Det såg heeerlig ut (bortsett fra edderkoppen da…)!! Hjemme gikk vi fra strålende sommer til full høst på no-time. God ferie! Klem fra Anne.

  2. Rita sier:

    Bortsett fra kjempe-edderkopper og solbrent skulder ser det fantastiskt fint ut der dere er 🙂 Det nederste bildet av datteren er jo ren idyll 🙂

    Ønsker deg/ dere en fin ferie videre.

Legg igjen en kommentar

