Hasta la vista!

Posted: mai 26, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Da er det litt over fem timer til vi setter kursen mot Værnes (flyet går 05 15!!), og jeg har som vanlig prioriteringene mine i orden:

Lakkert tåneglene: Check! Se landskamp: Check!            Pakket ferdig: langt fra check…

Nå er jeg en riktignok en jævel på listeskriving og føler jeg har kontroll, men det er litt urovekkende at pakkingen ikke har kommet lenger, spesielt siden jeg også har tenkt å sove noen timer før vi drar…

Halvparten av Oles klær henger fortsatt ute til tørk.    Begynner å haste nå.

Litt tidligere i dag gikk det mer i utpakking:

Vi har kjøpt oss grill! Og hvem andre enn yours truly monterte den mens Ole var på trening…

Helt greit arbeid i sola på terassen det, og etterpå kunne vi nyte årets første grilling på Ugla.

Livet blir ikke stort bedre enn dette…

Vel, en gresk øy venter, så jeg må vel begynne å løfte på rompa…

Ha det bra så lenge og god pinse alle sammen!

Kommentarer
  1. Rita sier:

    God pinse, og måtte dere ha en flott ferietur 🙂

Legg igjen en kommentar

