Itsy bitsy del 2

Posted: mai 24, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , , ,

Og, jeg gir meg.

JEG KAPITULERER!

Hører dere Cubus, Lindex, H&M, Kappahl, ja til og med Moods of Norway og alle sportsbutikker i Trondheim sentrum?!

Jeg gir opp!

Det blir ingen ny bikini før vi reiser. Men jeg har funnet løsningen:

Siden ikke én eneste av de utallige bikiniene jeg prøvde hadde et snev av flatterende virkning på magen min kan de ha det så godt. Shorts it is!

Hvem har sagt at man må ha bikini, anyway. Denne jenta klarer seg uten.

Eller, jeg sniker med denne fullstendig nøytrale fra i fjor kun for bading:

Fant kun trusa da, må muligens gå for en annen overdel og en ganske så spenstig fargekombinasjon.

Med bare noen dager igjen før avreise har jeg også gått gjennom en haug med gamle sommerklær i dag for å se hva som kunne brukes:

Det skjulte seg mange underlige kjøp i den haugen der, men jeg fant også en av mine favoritt-topper. Av en eller annen grunn er det nemlig ingen som legger merke til magen min eller andre skavanker når jeg har på denne:

Use what you`ve got…

Den toppen var forresten ikke det eneste litt utfordrende plagget som dukket opp i kleshaugen.
Den dristige saken til venstre på bildet under må jeg ha vært sinnsyk i gjerningsøyeblikket da jeg kjøpte:

Den utvaska trusa til høyre er nok mer sannsynlig ferieundertøy enn lommetørkleet med oransje blonder.    Sorry, Ole.

Da føler jeg at jeg kanskje har delt nok for i kveld.

Nyt kveldssola dere som har den og snart god natt!

Kommentarer
  1. Mona sier:

    Hæhæhæ, ler så jeg griner! Du er bare helt konge!!!

  2. Hege sier:

    Der fikk du (kanskje) nye mannlige lesere også 🙂 Pluss frua type fotball. Hun er svak for hud på blogg 😉
    Du skriver godt! Liker bloggen din. God motvekt for oss som har en jobb og ikke en tom timeplan til cupcakes-eksperimentering.

  3. Anita sier:

    Fantastisk!! Og du er utrolig flink til å skrive morsomt om situasjoner mange kjenner seg igjen i 🙂

  4. Line sier:

    Hahaha, dagens!! Temmelig gjenkjennelig, og veldig underholdende! Genial blogg :))

  5. Støvkorn sier:

    Lol, god tur, den ene trusa kan vel i verste fall brukes som tanntråd? ^^

  6. Solemio sier:

    Hahahahahaha!
    Håper du får en knalltur med eller uten bikini!

  7. Anita sier:

    Tusen takk for at du deler dette med oss. Kjenner meg VELDIG godt i igjen i alt det du skriver…..

  8. He he, jeg følte vel jeg delte litt vel mye, men bra å høre at det er flere som har det sånn!

  9. Maria sier:

    Har sagt det før, og MÅ bare si det igjen!! Du e DYREBAR!!! God tur!! (o:

  10. Barbro sier:

    Dagens høydepunkt – du er herlig!!!

  11. alenefruen sier:

    Først leser eg fotballfruen og blir fylt av dårlig samvittighet for alt mulig rart, så leser eg din blogg, og plutselig så føler eg meg helt normal igjen. Seriøst damen, eg elsker deg.

  12. Ida sier:

    Uff, bikinikjøp er en prøvelse! Men med de puppene vil ingen noen gang se på noe annet, nei;)

  13. Takk for det alle sammen! Ida: Har ikke «sånne» pupper jeg altså, godt hjulpet av denne fantastiske toppen:)

  14. Ronny Rastløs sier:

    No worries. Du ser fantastisk ut. 😉

Legg igjen en kommentar

