Hei sveis!

Posted: mai 23, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , ,

Den siste uka har det begynt å se ut som jeg har en plan om å kristne Norge eller at jeg hadde tapt et veddemål eller noe. Håret var langt, flatt og grått, og langt fra noe en ekte blogger kan være bekjent av.

Noe måtte skje.

FØR: Min kjære frisør i over 10 år, Mona på H2, er klar for å gå løs på tjafsene.

HALVVEIS: Kaffe, britisk Elle og et stille øyeblikk. Det er lite som er bedre enn det.

ETTER: Fornøyd! Ikke så kort at Olekå får fnatt, men akkurat nok til at folk ser at jeg har klipt meg.

Og det er ikke bare jeg som har fikset på sveisen i dag:

Selv om RBK gikk på sin tredje kamp på rad uten å score smilte kaptein Dorsin likevel etter kampen.
Og det  skjønner jeg godt.

Man blir nemlig i godt humør når man endelig får dreisen på sveisen.

Kommentarer
  1. Anne sier:

    Jeg sier som man gjør i disse (blogg)kretser: Du er så pen og inspirerende!

  2. Tonje sier:

    Og du ble veldig lekker på håret:-D Når jeg er ferdig med siste eksamen om ni dager, skal jeg også til frisøren. Det er på høy tid 😛

  3. Rita sier:

    Deilig å «freshe» seg opp litt, fint ble det 🙂 Ha en fin dag der oppe i trøndelagen 🙂

  4. Takk, snille dere! Føler meg litt som en ekte roooosablogger som ber om feedback på det nye håret sitt, men skitt la gå;)

  5. karna sier:

    Du skriver så herlig! Virkelig et lyspunkt i hverdagen.
    Også SÅ inspirerende ,-) Lurer på om jeg også skal grave bikinier, type x kg siden . . . .

  6. Marte sier:

    Digger bloggen din! 🙂

  7. Barbro sier:

    Hei sveis!!

    Du ble skikkelig fiiiiin på håret, er jo så deilig å være hos frisøren – et lite pusterom i hverdagen 🙂
    Jeg pleier å unne meg en hårmassasje også jeg, dèt er godt det ;))
    Stå på videre med bloggingen, du er helt herlig!! Jeg sprer det «glade budskap» her til alle jeg møter…

  8. Takk for fine kommentarer, jenter! Blir i godt humør av dere:)

  9. Helt enig! Man finner ikke bikini på de nevnte butikkene – i hvert fall ikke noen som sitter fint og ikke skviser der det ikke skal skvises… Men nå skal du høre – Freya er et genialt merke. Knallfine bikinier! Fant det første gang på en liten undertøysbutikk i Olav Trygvassonsgate. Vet ikke om den finnes mer, men tror de har det på She undertøy. Du må bare prøve den. Denne modellen sitter knallfint http://www.johnlewis.com/63711/Product.aspx

    De er litt dyre, men det er verdt det! Kjøpte min første for 6 år siden, og har ikke byttet merke siden!

  10. Kari Line: Jeg har også trua på spesialistbutikker, skal sjekke ut den i Olav Trygvasson, men rekker det ikke før jeg er hjemme igjen:) Takk for tips!

Legg igjen en kommentar

