Itsy bitsy teenie weenie…

Posted: mai 20, 2012 in Hverdagsliv
Stikkord: , , ,

Jeg og hovedfrua har jo en del til felles.

Ikke bare skal både hun og jeg til Hellas på ferie straks, men vi sliter også begge med at vi har alt for mange bikiner å velge mellom.

Jeg gikk nemlig gjennom skapet i kveld for å sjekke ståa.

Statusen var nedslående. Og det var ikke antallet det sto på…

Her er et representativt utvalg:

Gul sak, eller den var gul en gang, hvor strikken har morkna. Mener dessverre å huske at jeg plutselig oppdaga at den ble gjennomsiktig når den ble våt.

Dette var jo en lekker liten sak. For sju år og like mange kilo siden i alle fall…

Hotpants ala Pamela for de som husker H&Ms bikinireklame fra slutten av forrige årtusen. Har hvite malingsflekker fra jeg malte en veranda sommeren 2003.

I alt sju totalt ubrukelige eksemplarer av sorten gravde jeg fram fra glemselen. Men kastet jeg dem?

Nei.

Det kan jo hende de plutselig passer perfekt en dag!

Og neste helg vet jeg hva jeg har å gjøre: Ut og kjøpe et nytt framtidig medlem av forkastede-bikiner-klubben.

Som ikke blir gjennomsiktig i vann.

Kommentarer
  1. Nina sier:

    Herlig blogg du har! Ler alltid! Hilsen fra fotballfrue i Molde, født og oppvokst på Sverresborg 😉

  2. Eva sier:

    ha, ha, ha 🙂 dette er ein blogg etter mitt hjerte!

  3. Lottemora sier:

    Hørtes kjent ut dette ja….

  4. Rita sier:

    Lykke til på bikini-jakt. Om du ikke følger «hovedfruas» eksempel og bestiller fra Victorias Secrets, kan jeg tipse om at etter å ha trålet ALLE vanlige kjedebutikker som H&M, Kappahl, Lindex osv. var det Cubus som hadde de minst sære bikiniene,til en rimelig penge.

  5. nina sier:

    Liker humoren din rimelig godt! Spesielt liker jeg at du viser frem standardsidene til en husfrue:)

  6. Tina sier:

    Ha ha, like morsomt å lese hver gang!
    Dersom jeg skulle finne bikiniene mine, bli nok resultatet tilsvarende ditt. Tar gjerne imot tips på årets bikinimote fra deg når du er ferdig-shoppet!

  7. Barbro sier:

    Du er herlig!!
    Leser bloggen din med et smil om munnen hver gang 😉 Lykke til med bikinijakten, og god tur etterhvert til varmere strøk 🙂

  8. Hahaha…lykke til med den vanskelige utvelgelsen;)

  9. navigere sier:

    Kan skrive under på Cubus. Og må bare føye meg til i rekken: hurra for humoren din! 😀

  10. Takk for bikinitips! Hadde 10 minutter på Cubus i dag og brøt nesten sammen i gråt da jeg prøvde overdel i min vanlige størrelse, men så ut som jeg prøvde å presse meg inn i en barnebikini… Og puppene mine har dessverre ikke blitt større i det siste.

    Men det er fortsatt håp for Cubus, må bare ha bedre tid, tålmodighet og finne rett størrelse:)

  11. Villanelle sier:

    Hoho, takk for nok ein flott post med høg gjenkjennelsesfaktor! Her må ein óg ut på jakt etterkvart.

  12. Pia sier:

    Ha ha! Du skal vel stille opp på outfit-bilder der du viser din veltrente kropp og klager over at xs blir litt i største laget for deg? Liker bloggen din!

  13. haha,like spennende hvert år med de bikiniene :-p

  14. Linda sier:

    Fantastisk blogg!! 🙂 Sats på Lindex de har masse fine bikinier, som heller ikke er spesielt dyre! Dessuten finns det masse ulike modeller også!

  15. Hilde Røysland sier:

    Nydelig parallell til Hovedfruas blogg.

Legg igjen en kommentar

