Trettiårskvise

Posted: mai 19, 2012 in Hverdagsliv, Kampdag
Tags: , , , ,

Dagen startet med en liten krise…

Å, nei, kvise!

Viktig å være nybarbert til kampstart. Kvisa på brystet fikk ikke være med på bildet.

Jeg tror forresten det er noe som går. For denne snart 33-årige, forfengelige dama våknet også opp med kvisekrise i dag.

Heldigvis for meg har jeg full kontroll på bloggen og kan velge å legge ut bilde av meg selv i profil så den ikke synes:

Kvise? Hæ? Hvilken kvise?

Men denne bloggposten skulle jo egentlig handle om dagens kamp mot NTNUI, og selv om de skal både tynes og skvises i dag så er det å gå litt langt å dra noen videre kvise-parallell her…

Jeg sitter fast på jobb i Trondheim og lager nye nettsider til Sverresborg (haster!). Så atter en gang blir det treneren som får stå for kamprapporteringen utover dagen.

Men status før kampen er uansett slik:

  • Årets første hjemmekamp på gress
  • Georg Flatgård ute med strekk
  • NTNUI står med 7 poeng på seks kamper, Tynset med 10 poeng på like mange.
  • Fullt kaos i Molde (Har vel strengt talt ikke noe med denne kampen å gjøre, men litt artig uansett…)

 

Jeg tror på knepen hjemmeseier 2-1 i dag.

Kampstart 16. 30 på Nytrømoen.

Heia Tynset!

Kommentarer
  1. Tor Amundsen sier:

    Heia Tynset. Hils’n Stein om dere ser’n. Ola og.

  2. Oda sier:

    Hei!
    Synes at bloggen din er veldig underholdene, er innom hver dag 🙂
    Jeg bare lurte på hva du jobber som?

  3. Knut sier:

    Underholdning! 🙂

Legg igjen en kommentar

