The things you do for love…

Posted: mai 15, 2012 in Hverdagsliv

I dag har jeg vært i Østersund hele dagen for å lære litt av vårt fantastiske søstermuseum Jamtli.

Derfor kun et lite bilde på kjærligheten i dag:

Ole hadde nemlig ingen rene, tørre boksere da han kom hjem fra trening for noen dager sia. Han insisterte derfor på å legge seg med en bokser som var klissvåt og nyvaska.

Jeg mente han heller burde legge seg i nettoen.

Det var fullstendig utelukket av komfortgrunner jeg ikke skal utdype nærmere.

Løsningen:

En breddefotballfrues plikter tar aldri slutt.

God natt!

Kommentarer
  1. Anita sier:

    Hahaha, priceless!

  2. Helge sier:

    Eg håper gubben virkelig vet å sette pris på deg og The things you do for love!

  3. sissel grenne sier:

    du er så morsom:)får meg til og le her på morran.det liker vi..

  4. Jorid sier:

    Thi hi…..løsningsorientert kaller jeg det.
    Men ja, håper han vet å sette pris på deg. 🙂

  5. Hei Anna! Fin og artig blogg du har! 🙂 Klem fra Sunniva

  6. navigere sier:

    Haha! Fantastisk. Hilsen hu som reiste med banen i førti minutter for å gi Holmenkollen-staffet-skjorta til mannen sin (de skulle ta bilde den dagen og han hadde glemt igjen t-skjorta heime)…

  7. Elin sier:

    Den der fikk du nok mange goodwill-poeng for! 😀

  8. Bebopp sier:

    Man kan jo begynne å lure på komfortgrunnene når det er mer komfortabelt å sove i en våt, formodentlig kald, boxer over netto…

    🙂

Legg igjen en kommentar

