På den lyse side

Posted: mai 2, 2012 in Hverdagsliv

Etter å ha sett litt av skepsisen og mistroen hos menneskene tidligere i dag, var det veldig hyggelig å få mail fra Remi Netteland som har bloggen remislogg.com.

Jeg oppdaget nemlig for noen dager siden at noen hadde tatt domenet breddefotballfrue.no, men da jeg sendte en forespørsel og lurte på hva han skulle ha for domenet fikk jeg det gratis fordi han likte bloggen min! Det er godt å se at de fleste mennesker er rause og greie folk!

Så om ikke lenge funker både breddefotballfrue.no og wordpress-adressa hit!

Og så kommer jeg for siste gang til å be dere så ydmykt om å stemme på meg på kremtoppen.no. I morra er nemlig siste dagen og selv om det smerter å innrømme så betyr det ørlite grann likvel…

Kommentarer
  1. Villanelle sier:

    Bloggen din er fantastisk! Eg er spesielt imponert over korleis du balanserer det humoristiske og meir alvorlege tema. Du er kort og godt flink! Stå på vidare. 🙂

  2. hmmm sier:

    Tipper han er litt interessert. Når ble denne uvanlige NO adr registrert. Før eller etter bloggen?;)

  3. Line M Sønsteby sier:

    Hei, da har jeg stemt på deg. Synes du skriver på en herlig måte.
    Ønsker deg en super deg.
    Line 🙂

  4. Lottemora sier:

    Gratulerer med eget domene 🙂

    Ha en fin dag

    Lottemora

  5. glemmmegei sier:

    Eg stemte på deg som kremtoppen, hvis du vil kan du stemma på min chips: http://kims.no/kampanjer/smakenavdinfredag/#/details/39892 😀

  6. solveig sier:

    Digge bloggen din! Morsom, veldig ærlig og lett leselig 😉 Fortsett sånn!!

Legg igjen en kommentar

