En drøm i oppfyllelse

Posted: april 30, 2012 in Hverdagsliv
Tags: , , , , ,

Jeg har alltid vært litt gammel i hodet. Min mor forteller fortsatt om da jeg gikk på butikken med hårruller i håret og kjøpte Hjemmet. Da var jeg 11.

Og det har ikke blitt særlig bedre etter det. Så det er på tide å komme ut av skapet og innrømme noe:

Ja, jeg er en P1-lytter.

Jeg konverterte fra P3 allerede i midten i 20-åra og har ikke angra et sekund. Jeg elsker å høre på trøndelagssendinga om morran. Og dialektmagasinet, nitimen og historiene til jegern som ble tissa på av en elg. Sånne ting.
Og aller mest så elsker jeg den joviale praten med ukas plategjest mandag morgen.

Derfor var det en hemmelig drøm som gikk i oppfyllelse da jeg fikk være plategjest i dag!

En litt starstruck breddefotballfrue med favorittprogramleder Morten Karlsen.

Jeg fikk velge to låter og det ble én gammel og én ung, nemlig Bob Dylan og Lay lady lay, og Lalehs Some die young.

Dette gjorde dagen min!

Kommentarer
  1. Kathinka sier:

    For en juvel av en blogg 😀 Ler meg skakk! Ny favoritt ❤

  2. Jegeren som ble risset på av en elg? Jeg flirer høgt!

Legg igjen en kommentar

