Gjesteblogg fra konkurrentbreddefrua

Posted: april 28, 2012 in Kampdag

Så ble det tap i runde 3. Verdal – Tynset 4-2 slutt.

Selv var jeg dessverre ikke tilstede i dag og hadde derfor avtalt med Verdals trenerfrue at hun kunne gjesteblogge.

Kjenner jeg angrer litt nå som resultatet ble som det ble, men uansett jeg gir dere: Maja Venås Eriksens fantastiske oppsummering av dagens oppgjør:

Gjesteblogg:

Alt lå til rette for en perfekt fotballkamp på Verdal stadion i dag. Sur vind, regn, lite folk, våte barn og ketchup på jakken før dommeren blåste i gang kampen.

Uansett, etter 10 år som (bredde)fotballfrue har jeg lært at nedbør er «et must» på kampdag og at våte baner er synonymt med en god fotballkamp. Jeg hadde derfor store forventninger til og troen på at dette skulle bli et fyrverkeri av en fotballkamp.

Sannheten er at jeg før kamp hadde lagt et seriøst press på coach Toresen og de elleve blå, om at det var de som måtte stå seirende igjen etter 90 minutter.

I alle fall i dag, da jeg hadde fått forespørsel om gjesteblogging hos dronningbreddefotballfrua.

Heldigvis innfridde Verdal allerede etter 1. minutt. Straffe etter hands av høyrebacken med joggebuksa og scoring av spillende trener Viggo (Yess!).

Dette ble etterfulgt av kjappe 1-1 og stillingen stod 2-1 til Verdal etter scoring ved drøye 15. minutter spilt. Deretter 3-1. Pauseresultatet var 3-2 etter straffe og mål til Tynset. Sluttresultat 4-2.

Noen gule kort, frispark, offside og ellers alt som hører hjemme i en fotballkamp. Resten av detaljene får noen andre ta seg av.

Føler meg rimelig sikker på at dette er grunnen til seier mot Tynset i dag! Forberedelse til match er helt klart en av mine sterke sider.. Hva kunne i grunnen ha gått galt?

Heia Verdal IL!

PS: Flere bilder fra kampen og trenerens kamprapport kommer utpå kvelden!

Anna

Legg igjen en kommentar

